neděle 22. prosince 2013

Sacher dort ke svátku

20. 12. má svátek moje tchyně a naše babička. Narozeniny má v listopadu, ale protože jsme byli 14 dní po porodu, narozeninový dort jsme nestihli. Tak snad jsme to teď vynahradili :-)

Dlouho jsem už chtěla vyzkoušet sacherův dort, hledala jsem recept na internetu, nakonec jsem si jej zkombinovala ze dvou - Vaření.cz a Apetitonline. Použila jsem formu 22 cm v průměru, příště zkusím menší, aby byl dort vyšší. Poleva podle Apetitu strašně rychle tuhla, popraskala mi a ukázala mi marmeládu, takže příště zkusím buď najít jiný recept, nebo ještě zapracovat na technice :-)
Zdobení kytičkami a motýlky je z potahovací hmoty, nápis a tečky jsou z bílkové polevy na perníčky. Psala jsem zdobicí tužkou Délicia od Tescomy - výborné udělátko!

sacher dort ke svátku

Žádné komentáře:

Okomentovat