pondělí 23. prosince 2013

Patchworkový košík

Před rokem jsem přemýšlela, co bych udělala kamarádce na Vánoce - má doma oranžovo-kytičkové prostírání a polštářky, tak jsem si řekla, že něco k tomu. Jako první jsem hledala nějaké podobné látky, když se podařilo, hledala jsem, co ušiju. Narazila jsem na blog paní Jany Malaníkové - Jamala, kde jsem našla nepřeberné množství inspirace i návodů. Zaujal mě patchworkový košíček, tak jsem se do něj s nadšením pustila.

první pokus o patchworkový košík

Když jsem ušila první, nedalo mi to a postupně jsem jich udělala víc, až jsme doma měli košíkovou :-) Všechny ale odešli na Vánoce k Ježiškovi a od něj k mojí rodině, tak mi doma nezůstal žádný. Ale na několik košíků mám dopředu nastřihanou látku, tak až bude chvilka, tak se do nich pustím :-)

košíková (-:
Návod je krásně srozumitelný a překvapilo mě, za jakou chvilku je možné košík ušít. A když jsem si ještě přečetla příběh autorky návodu, popsaný v začátku, řekla jsem si, že tento kouzelný košík určitě musím mít v repertoáru výrobků :-)

Když se vrátím k původnímu záměru - dárku pro kamarádku, nakonec jsem ke košíku přihodila ještě nákupní tašku. Doufám, že oba dělají radost i užitek ;-)

nákupní taška jako dárek







Žádné komentáře:

Okomentovat