sobota 21. prosince 2013

Jak mě chytlo dortování

V pečení dortů jsem začátečník, vítám tedy každou příležitost, kdy můžu nějaký vyzkoušet.
Zatím jsem se pustila jen do několika, v plánu jich však mám spousty, a pevně doufám, že čím víc jich upeču, tím víc se mi budou dařit!


medovník pro maminku




listopad 2012
Začalo to medovníkem pro moji maminku k narozeninám, z jehož pečení už se stala taková malá tradice.



Anglický mokka dort




Prosinec 2012
Potom měla narozeniny babička, tak jsem si řekla, proč nezkusit upéct i pro ni.








Piškotový dort s tvarohovým krémem



Únor 2013
Samozřejmostí byl dort k prvním narozeninám pro moji princeznu Zuzanku. To jsem se poprvé setkala  s potahovací hmotou a vykrajovátkama.









piškotový dort



Únor 2013
Nedlouho po Zuzance měla narozeniny další babička, a protože mi zbylo trochu potahovací hmoty, zkusila jsem upéct dort i pro ni.







Pak jsem si dala na nějaký čas od pečení dortů pauzu, zkoušela jsem spoustu jiných receptů, otěhotněla jsem s druhým miminkem, přes léto nebylo na pečení ani chuti ani sil, poslední trimestr už byl náročnější i prostorově :-) Po porodu v říjnu 2013 jsem se však znovu s chutí do pečení pustila, jednotlivé dorty už popíšu ve vlastních kapitolách :-)

1 komentář: