sobota 28. prosince 2013

Háčkované ozdoby na stromeček

Včera jsem tak brouzdala po internetu a hledala, co bych mohla potvořit při sledování seriálu. Našla jsem spoustu háčkovaných drobností, které jsou tak krásné a tak jednoduché, že jsem se do některých hned pustila. Navíc jsem našla Helenin blog, který je plný krásných nápadů i přehledných návodů, ze kterého mám radost celý den - děkuji ;-)

Zalovila jsem ve fotkách a našla pár háčkovaných drobností, které nám pravidelně zdobí náš "lidový" umělý stromeček :-) Dávám sem pár fotek pro ukázku. Doufám teď, že mi vydrží nadšení z toho, že opět držím háček v ruce, a pustím se i do nevánočních háčkovaných radostí :-)






2 komentáře:

  1. Milá Petruško! Velmi děkuji za milý komentář na mém blogu, moc si vašich slov vážím! Trochu jsem vám to tu omrkla, vaše šití je parádní a jen zírám na všechny ty dorty! Úžasné!
    Budu se moc těšit na další blogové setkání!
    Moc vás zdravím, Helena

    PS: a budeme si tykat, ano?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, moc jsi mě potěšila! Právě mám rozdělané háčkované srdíčko podle Tvého návodu, snad bude brzo hotové, aby mi mohlo ozdobit domácnost :-)
      Také moc zdravím, Peťka

      Vymazat