neděle 4. ledna 2015

Kabelka & LEGO dort

Zdravím vás všechny v novém roce! Snad nám všem přinese, co budeme potřebovat!

První letošní pečení je pro mě v mnohém nové - poprvé bezlepkové dorty s doma vyrobenou potahovací hmotou. Zatímco s bezlepkovou moukou se mi peklo dobře, marcipán mi dal trochu zabrat - s fondánem, se kterým jsem pracovala doposud, jsem trochu zlenivěla a zpohodlněla :-) Ale s přístupem "challenge excepted!" to nakonec klaplo :)

Dorty jsou pro sourozence Zoe a Timona. Lego dort je ořechový s máslovo-pudingovým krémem a domácí jahodovou marmeládou, kabelka pro Zoe je klasický piškot s tvarohovo-máslovým krémem, citronovo-zázvorovou marmeládou a meruňkami. Pečeno za přísného dozoru Zuzanky, na zdobení ale musely děti k babičce na hlídání :-)









4 komentáře:

  1. Tvé dorty jsou pojem, Peti a vidím, že si umíš poradit i se zdravotními omezeními - super!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, jsem ráda, že jsem si mohla bezlepkovou variantu vyzkoušet :-)

      Vymazat