čtvrtek 6. února 2014

Sada do kostela

Tento týden se mi konečně podařilo vytvořit již dlouho slibovanou kabelku pro moji babičku. Jednou už jsem se do ní pustila, ale vylezla z ní kabela tak velká, že jsem ji schovala na léto k vodě a pro babičku ušila novou, tak akorát velkou, aby ji mohla nosit do kostela.
První jsem chtěla dělat trojúhelníkový vzor na kabelku, ale zrovna jsem nějak neměla dobrou ruku, všechno jsem musela krátit, tak jsem to nakonec vzdala a kabelku nechala kostkovanou. Do druhého dne jsem vychladla a už vyrobené trojúhelníky jsem použila aspoň pro obal na kancionál. Nakonec tedy našly využití :-)
Zelená barva mi k babičce pasuje nejvíc, je to barva jejich očí a také spousty oblečení. Tak doufám, že bude sada dělat radost :-)

Původní taška je trochu velká, ale určitě ji užijeme i tak (-:

A konečně správná velikosti (-:

Zbylé trojúhelníky vystačily akorát pro obal na modlitby.

Uvnitř je kapsa rozdělená na dvě - na mobil a klíče, případně
na minipeněženku na drobné do zvonečka

Obalený kancionál :-)

Kukneme dovnitř, podšívka je ze starého povlečení :-)

Se zipem pořád ještě zápasím, ale už to
není tak hrozné jako dřív :-)

Babiččina kabelka

3 komentáře:

  1. Jsi vzorná vnučka Petruško, babička bude moc spokojená!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peti. Máš to krásné. Babička bude v kostele za kočku:) Měj se krásně. Helča

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sada, mě se líbí:-)

    OdpovědětVymazat