pátek 17. ledna 2014

Dárková sada a (neplánovaná) plážová taška

Na začátku týdne mi dorazila zásilka krásných látek na patchwork. V pondělí večer jsem se jenom kochala, plánovala, co všechno z nich budu šít a jak se krásně vyřádím (-: No povězte sami, nejsou krásné?


Nové přírůstky do sbírky látek

V úterý nebyl čas a ve středu jsem se pustila do první objednávky, kterou jsem dostala - tašku v hnědo-béžových barvách, kterou si objednala teta jako dárek k narozeninám pro svoji maminku. Tak nějak se mi nechce upustit od vzoru srubu, protože se mi na tašku moc líbí, navíc tady byl vzor přímo na přání, tak jsem zůstala u osvědčené klasiky.
Z výsledné barevné kombinace mám velkou radost, do těchto přírodních tónů máme doma vymalováno i vyzdobeno, takže je to i můj šálek čaje... (Skutečný šálek čaje vám ukazuju taky, dokud nemám v oblíbeném hrníčku uvařeno, za šicí stroj nesedám!)  Šilo se mi tak dobře, že jsem celou tašku zvládla za jeden večer. Sice jsem byla vzhůru až do půl jedné, ale adrenalin by mi stejně nedal usnout :-)


Taška v hnědo-béžové kombinaci barev

Uvnitř jenom jednoduchá kapsička, kytičková látka na podšívku
je z povlečení do dětské postýlky, které je myslím starší
než já :-)

Patchworkový blok srub - na každé straně tašky je jeden.

Srdíčko uprostřed tašku krásně oživí a dodá romantický
nádech (-:

Můj šálek čaje v oblíbeném hrníčku :-)


Protože mi pár odstřižků zbylo, rozhodla jsem se k tašce ušít ještě patchworkový košík a menší bonbonkovník do kabelky (návod jsem našla tady), i když objednávka byla jenom na tašku. Však bych pro to kdyžtak našla místo, nakonec si ale teta vzala všechno, takže paráda :-)


Patchworkový košík na nezbytné zbytečnosti (-:

Podšívku jsem dala stejnou jako do tašky.

Košík jde použít i jako základ pro dárkový koš.

Bonbonkovník do kabelky - zip jsem všívala podruhé v životě,
taky je to vidět, navíc jsem měla místo metráže hotový zip, což
mi trochu udělalo čáru přes rozpočet - nemohla jsem jet podle
návodu. Ale nakonec jsem to nějak zpachtila, jen je chudák
trochu nesouměrný... 

Naspod bonbonkovníku jsem našila srdíčkovou aplikaci.

Ještě kukneme dovnitř :-)


Celá sada tedy nakonec putuje jako dárek k narozeninám, tak snad udělá tetině mamince radost :-)


Celá sada v "domácích barvách" :-)


Ještě než jsem se pustila do této zakázky, chtěla jsem ještě ušít tašku pro moji babičku. V sobotu jsem nakoukla do obchodu s látkami Katka na Kvantě v Uherském Brodě a našla jsem tam pěknou zelenou patchworkovou látku, měli akorát poslední metr, tak jsem ji vzala a ze čtverců, které na ní jsou, jsem zkusila vymyslet vzor pro babičku. Jenže jsem šila a šila a šila a z tašky, kterou chtěla babička nosit do kostela nebo jako nákupní, se nakonec vyklubala tak velká taška, že je vhodná "akorát tak" k vodě - takže babičce se teď pustím do nové kostelové kabelky a tuto schovávám na léto :-) Holt, nikdo mi neřekl, jak se křičí hrnečku, dost! na šicí stroj! (-:

Naše nová neplánovaná plážová taška :-)

Zkusila jsem tentokrát větrník, protože z této látky
srub udělat nejde. Kostky jsou vrženy přímo na látku,
takže pruhy nenadělám .-)

Adámek mi radil, jak to mám poskládat dohromady :-)

Dneska si dávám od šití oddech, ale jak se znám, zítra už budu zase něco kutit. Dneska jsem se totiž rozhodla, že si šitím takových malých radostí na zakázku zkusím vydělat na nový šicí a vyšívací stroj. Tak jsem zvědavá, jestli mi to vyjde a jak dlouho na něj budu čekat :-) A kdybyste měli o nějaký kousek zájem, ozvěte se a zkusíme něco vymyslet. 

Krásný víkend všem!

3 komentáře:

  1. Petruško, tvoje šití je dokonalé! Z takového dárku bych skákala radostí!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji holky, dárek se líbil, tak to splnilo svůj účel :-)

    OdpovědětVymazat