čtvrtek 25. září 2014

Počítačový dort & The Avengers pro švagra

Na víkend jsem měla v kalendáři zapsané dvojí pečení - dort pro kamarádčinu dceru ke krásným 16. narozeninám a pak ještě jeden, pro švagra k 19. narozeninám. Tentokrát byla uvnitř klasika - piškot a pudingovo-máslový krém, jen u toho dívčího jsem vyzkoušela barevnou variantu. Jednotlivé pláty jsou obarvené potravinářskými barvami. Pro příště ale přidám ještě jeden plát, protože plnky se mi zdá na fotce dost a barvičky tak hezky nevyzní. Holt, člověk se neustále učí :-)



Pro Danielku byl dortík s počítačem a mobilem.









Pro švagříka Filipa jsem měla už dlouho namyšlený jiný dort (který tu popisovat nebudu, protože na něj možná ještě někdy dojde :-) ), ale nakonec jsem změnila na poslední chvilku (celá já!) plán a pustila se do Avengers. Filip je totiž filmový a seriálový fanoušek, stejně tak fanda sci-fi a fantasy žánru a komiksů. Prostě geek :-D V poslední době se to v kinech i v televizi hemží filmy a seriály s komiksovými hrdiny, no a Avengers jsou podařeným Marvelovským filmovým počinem, podobně jako seriál Agents of S.H.I.E.L.D. Kdo by neměl rád agenta Coulsona... :-D Nedávno jsme o filmu debatovali na našem pravidelném čtvrtečním filmovém večeru, proto tedy nakonec změna na Avengers. Uvnitř klasika - piškot a máslovo-pudingový krém, do kterého jsem přidala trochu kávy, protože tu Filip taky rád... :-)






2 komentáře:

  1. Peti, jako vždy - nemám slov! Tvoje dorty, to je pojem, naprosto nechápu, jak se dá něco takového vymodelovat...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ten avengers dort bych chtěl mít!

    OdpovědětVymazat